Téma: Nástroje marketingovej komunikácie vinárstva Château Topoľčianky – Výberová prednáška - 2 časť

napísal (počet komentárov: 0)

Cieľom výberovej prednášky - 2. časť je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti využívania nástrojov marketingovej komunikácie v  domácom a  zahraničnom prostredí  v   najväčšom vinárstve na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o. patria k popredným producentom kvalitných vín v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou „Château Topoľčianky“.  

Študenti sa oboznámia s  praktickou aplikáciou  nástrojov komunikačného mixu v súčasnom  modernom vinárskom svete.

Odborné garantky prednášky:

prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD., Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM, SPU v Nitre

doc. Ing. Janka Beresecká, PhD., Ústav  regionalistiky a rozvoja vidieka, FEŠRR, SPU v Nitre

Prednášajúca: Bc. Stela Waldnerová,  Obchodné oddelenie – degustácie & eventy, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o.Dátum a čas:  21. 10. 2021 o 7:30 – 9:00 hod.

Teams: https://bit.ly/3G1nWft

Ísť späť