Téma: Reklama a marketing vinárstva Château Topoľčianky – výberová prednáška

napísal (počet komentárov: 0)

Cieľom výberovej prednášky je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti marketingu a reklamy získaných v domácom a zahraničnom prostredí  v   najväčšom vinárstve na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o. patria k popredným producentom vín
v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou „Château Topoľčianky“.  

Študenti sa oboznámia s  praktickou aplikáciou  marketingu vo vinárstve, ako aj nástrojmi komunikačného mixu s akcentom na reklamu používanými v súčasnom  modernom vinárskom svete.

Odborné garantky prednášky:

prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD., Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM, SPU v Nitre

doc. Ing. Janka Beresecká, PhD., Ústav  regionalistiky a rozvoja vidieka, FEŠRR, SPU v Nitre

 

Prednášajúca: Bc. Stela Waldnerová,  Obchodné oddelenie – degustácie & eventy, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o.


Dátum a čas: 14. 10.2021 o 7.30 – 9.00 hod.

Teams:  https://bit.ly/3FA50Ve

Ísť späť