Téma: Reklama a marketing vinárstva Château Topoľčianky – výberová prednáška
12.10.2021Cieľom výberovej prednášky je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti marketingu a reklamy získaných v domácom a zahraničnom prostredí v najväčšom vinárstve na Slovensku.
Cieľom výberovej prednášky je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti marketingu a reklamy získaných v domácom a zahraničnom prostredí v najväčšom vinárstve na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o. patria k popredným producentom vín
v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou „Château Topoľčianky“.
Študenti sa oboznámia s praktickou aplikáciou marketingu vo vinárstve, ako aj nástrojmi komunikačného mixu s akcentom na reklamu používanými v súčasnom modernom vinárskom svete.
Odborné garantky prednášky:
prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD., Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM, SPU v Nitre
doc. Ing. Janka Beresecká, PhD., Ústav regionalistiky a rozvoja vidieka, FEŠRR, SPU v Nitre
Prednášajúca: Bc. Stela Waldnerová, Obchodné oddelenie – degustácie [&] eventy, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o.
Dátum a čas: 14. 10.2021 o 7.30 – 9.00 hod.
Teams: https://bit.ly/3FA50Ve